Ta doprava...

29. května 2017 v 11:27 | Avilan |  Zažila jsem
Určitě to všichni znáte. Utíkáte na autobus, ale ten Vám o pár vteřinek ujede. Ten pocit je k zbláznění. O to horší, když další jede minimálně za hodinu.

V pátek jsem jela z Brna k rodičům. Nejdřív musím do jednoho menšího města vlakem a z něho teprv autobusem k nám. Potřebovala jsem si i skočit na pojišťovnu s lístkem z očkování.

Všechno se kazilo už ráno. Kvůli té pojišťovně jsem chtěla jet EC místo rychlíkem, abych byla v tom městě o 20 minut dřív a měla tak čas v klidu zajít na tu pojišťovnu. EC samozřejmě chytalo zpoždění, takže jsem musela stejně jet rychlíkem. Měla jsem teda 20 minut na to, abych přešla půlku města, vyřídila si věci na pojišťovně a pak buď utíkat zpátky na autobusák, který je vedle vlakového nádraží, nebo jít ke kostelu, odkud ten bus taky jede.

Nikdy netrvalo vytištění papíru déle. Paní se sice snažila všechno udělat rychle, protože viděla, že mám kufr, jsem uřícená a pořád se dívám na hodinky. Ale ta tiskárna!

Když jsem vycházela z pojišťovny, tak měl jet autobus za 5 minut z autobusáku. To jsem neměla nárok stihnout. Tak jsem se vydala ke kostelu. Už jsem tam skoro byla, když vidím, jak ten autobus odjíždí. No super!!!!

Bylo hrozné vedro, neměla jsem u sebe pití (ještě by se mi chtělo na záchod a to by byl problém, bych neměla kam jít), k snídani jsem měla jogurt, takže mě pomalu dostihl i hlad. Přede mnou byla hodina čekání na další autobus.

V lahůdkách jsem si koupila bagetu, která byla snad tři dny stará. Skvělé. Sedla jsem si na lavičku na busáku s tím, že se teda budu učit. Protože bylo mezi desátou a jedenáctou, slunce mi tam svítilo přímo do ksichtu. K nezaplacení.

Někdo se mi každopádně snažil pátek vynahradit.

Dneska ráno jsem jela zpátky do Brna. Obvykle jezdím autobusem za pět osm a na autobusáku pak vidím akorát EC, jak odjždí směr Brno, tudíž pak čekám 20 minut na rychlík. Jednou za čas to EC stihnu (když má zpoždění), jsem pak skoro o hodinu dřív na bytě. Jdu si tak dneska na ten autobus, když jsem za rohem a slyším zvuk nějakého stojícího autobusu. Si říkám, jestli mi nejdou špatně hodinky, když má přijet až za 5 minut. Každopádně to neřeším a utíkám, abych ho stihla. Nevím proč, ale ten autobus si opravdu v klidu odjel o 5 minut dřív, než měl. Každopádně mi těch 5 minut přišlo vhod, protože jsem si koupila lístek na vlak a akorát EC přijíždělo. Paráda.

Aneb s dopravou je pořád sranda. Jedno je jisté - častěji se stane, že se něco pokazí.

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Eliss Eliss | Web | 2. června 2017 v 9:45 | Reagovat

Moc dobře znám ten pocit frustrace, někdy si prostě raději vezmu taxík :D

2 BarbaraJane BarbaraJane | Web | 7. června 2017 v 23:10 | Reagovat

Tenhle pocit už jsem úplně zapomněla. Pocházím z vesnice, kam o víkendu nejezdí nic a přes týden jen pár autobusů, takže ujetej bus vážně naštve. Ale co žiju v Brně, úplně jsem si odvykla a jsem schopná říct i věci jako "Ježišmarja, ono mi to jede až za 10 minut!" :D

3 Lucy Lucy | Web | 10. června 2017 v 16:13 | Reagovat

S dopravou je to někdy trochu špatné, ale vždycky si vzpomenu na jeden dokument o Indii, kde se západní cestovatel zeptal lidí sedících u kolejí, kdy přijede vlak, a dostal bohorovnou odpověď, že přece dnes a nebo zítra :) :) :)

4 Natálie Natálie | Web | 13. června 2017 v 19:32 | Reagovat

krásný desing..
k článku.. jsem moc ráda že už tohle nemusím zažívat.. teď mám auto a nemůžu si stěžovat.. moc dobře si pamatuju jak jsem dojížděla 4 roky do kroměříže.. a moc dobře to znám.. ještě ti lidi okolo.. někdy to bylo k zbláznění.. a nejhorší je, když jedeš po dlouhé době autobusem.. to ani nevíš kdy vyjít, protože je člověk zvyklý že sedne do auta a jede.. :D proto mi taky kolikrát ujel a já dojela pozdě

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.